OpenStreetMap.org Country Statistics / Статистика OSM по странам

Everyday update starts at 09:00 GMT and executes avg. 18 hours. Contact me for questions.

Ежедневное обновление запускается в 13:00 по Москве и выполняется около 18 часов. Багрепорты слать сюда. См. также статистику от gis-lab.info и Zkir.

NameLast updateUsersSpeed1Quality2ActivityBest place
Азербайджан2018-04-12T23:56:19Z2311772.688 1238.143 
Армения2018-04-12T23:56:19Z1692759.325 2166.214 
Грузия2018-04-12T14:17:34Z34581805.800 742.857 
Казахстан2018-04-12T22:21:13Z65044230.032 9373.357 
Кыргызстан2018-04-12T22:21:08Z24821090.536 5068.429 
Латвия2018-04-12T23:53:59Z26222345.515 2635.071 
Литва2018-04-12T23:38:48Z25953801.829 11639.643 
Молдова2018-04-12T22:48:01Z26421144.529 1399.071 
Таджикистан2018-04-12T20:22:26Z1247813.708 670.929 
Туркменистан2018-04-12T23:18:29Z976327.554 2261.071 
Узбекистан2018-04-12T23:12:12Z33881333.650 2887.929 
Эстония2018-04-12T21:36:53Z21492230.477 1682.929 
Беларусь2018-04-12T23:00:31Z87325908.983 20624.786 
Беларусь (регионы) 
Россия2018-04-13T23:58:04Z4885968931.039 170041.000 
Россия (регионы) 
» Крымcalculation problem
Украина2018-04-12T23:47:59Z2015816146.294 35005.500 
Украина (регионы) 
Argentina2018-04-12T20:40:40Z121085458.316 11876.714 
Bolivia2018-04-12T20:37:05Z29073154.866 20208.929 
Haiti and Dominican Republic2018-04-12T19:34:39Z68502027.587 3248.000 
Ireland and Northen Ireland2018-04-08T20:06:20Z53764082.770 3770.429 
Luxembourg2018-04-11T20:02:56Z1746539.738 622.357 
Nicaragua2018-04-13T21:25:06Z2095585.648 1668.571 
Portugal2018-04-10T20:38:03Z95595747.225 9800.286 
Romania2018-04-12T20:28:37Z77765157.603 7814.714 
South Africa and Lesotho2018-04-11T20:39:26Z65938874.436 9210.286 

Credits: coding (c) Komяpa, Alexandr Zeinalov; russian translation (c) Volf Alexander, Hind; macedonian translation (c) Goran Cvetkovski; albanian translation (c) Besnik Bleta. Hosted on OSM.Rambler by osm.sbin.ru. Source code available on github.

[1] Speed = total number of objects / total number of days

[2] Quality = number of objects / number of filled tile; a tile is 2,5*10-5 deg2; filled ones are represented by non-white pixels on density image.